tirsdag den 27. oktober 2009

Halloween del 1

Halloween er nok mest en amerikansk tradition, men vi har taget den til os mere og mere i danmark, så i år skal jeg da også prøve at udhule et græskar. I den anledning har vi prøvet at lave nogle festlige ideer til hvad du kan komme på neglene i denne uge eller til en Halloween fest i weekenden. Halloween aftenen er d. 31 oktober. God fornøjelse.

En heks. Lavet med orange neglelak som baggrund og malet ansigt med artpinde (man kan også bruge en tandstik hvis man hælder lakken ud på et papir)
Festlige striber i orange og sort


En simpel eddekop

Man kan sagtens gå igang med at male flere forskellige motiver på hver hånd. Her er en edderkop i spind og en græskar mand


Mange kender måske Nightmare Before Christmas. Her har jeg prøvet at tegne Jack Skelleton fra filmen.

Da heksen fyldte lidt meget på neglen skrev jeg istedet "hallo" på den ene hånd og "ween" på den anden (og en kat på den anden tommelfingernegl)

Med tungen lige i munden fik jeg tegnet denne kat. Der er mange andre måder at tegne en simpel kat på.

Sidst men ikke mindst fik jeg lavet et par blodige negle ved at blande en rød og en sort neglelak på et stykke papir. Derefter duppede jeg lakken på fra spidsen og ind med en makeup svamp.

Maja har også lavet nogle Halloween negle. De kommer på siden i løbet af de næste par dage.
- Sussi -

0 kommentarer:

Send en kommentar