mandag den 5. oktober 2009

Efterårsfarver fra Depend

Depend er også kommet med et par nye efterårsfarver. Desværre har vi ikke set dem i danmark endnu, og har måtte købe vores i Malmø hvor de fås i Matas butikker. De er jo også billigere i Malmø, men vi skal nok sige til når vi ser dem i danmark. Ellers må i gerne sige til hvis i ser dem.

De nye farver er mørke og passer fint til efteråret. Farverne hedder 169, 170 og 172. Der var også en 171 men den var lidt kedelig, så det blev til disse 3.

Som altid er Depends lakker rigtig gode til prisen og er nemme at påføre og dækker godt. Disse 3 lakker dækker endnu bedre. Jeg kunne nøjes med kun 1 lag, men valgte 2 for et jævnt lag.

Den første er nr. 169 og en rigtig dejlig mørk grå. Første billede er i dagslys, nummer 2 er i skyggen.


Depend nr 170 er en grålig blå creme lak. Jeg synes den ligner himmelen på en regnvejrs dag.

I skyggen ser den mere grå ud end blå.
Den sidste farve fra Depend er nr. 172 og min favorit blandt de 3 nye. Den er oliven grøn og ret unik. Jeg har ikke nogen anden farve der minder om den og jeg er sikker på at den bliver brugt flittigt i løbet af efteråret.

_ Sussi _

0 kommentarer:

Send en kommentar