søndag den 11. oktober 2009

Estee Lauder - Antique Rose

Dagens lak er en Estee Lauder lak, ønsket af en af vores læsere. Hun bad om at vi testede en lak fra Estee Lauder og jeg fandt en jeg gerne ville anmelde. Vi har selv aldrig prøvet mærket, så var også noget nyt for os.

Farven hedder Antique Rose (nr 89) og er en fin damet farve. En der minder om min farmors neglelakke som stod på hendes fine make-up bord da jeg var lille. Jeg vil kalde den for gammel rosa måske. Selve flasken er også meget damet. Den er firkantet og tung og har et guld skruelåg/pensel. Man føler at man får noget får pengene. Den er på den dyre side af neglelakker og koster ca 165 kroner i matas.

Penslen i denne lak er lidt kortere end normalt og er bred eller flad, hvor mange andre er helt runde. Netop denne pensel var faktisk rigtig god og den brede flade form gjorde at lakken kom mere jævnt på og man behøvede kun 2 strøg for at dække neglen. Og da selve lakken dækker rigtig godt behøver man næsten kun at påføre 1 lag. Min lillefingernegl blev dækket af 1 strøg og 1 lag. Lækkert.

Alt i alt var Estee Lauder en god oplevelse og jeg har øje på en rød/sort af slagsen. Denne lak vil jeg sælge til første bydende til 100 kroner. Så skriv en mail til neglenymfer@gmail.com hvis du er interesseret.


Dagslys



Skygge



Med Essie - Matte About You (den nye matte toplak)


- Sussi -

0 kommentarer:

Send en kommentar