mandag den 29. marts 2010

Matas Mandag - depend 149

Så er det atter mandag og tid til de nemt tilgængelige neglelakker. Jeg glemte det vist sidste mandag og viste jer en OPI. UPS! Men tilbage på rette spor igen med denne lak fra Depend.

Dagens lak er en mørkelilla lak med fin glimmer, som man kalder shimmer lak, fordi den lissom glimtrer i lyset. Depend's lakker hedder tal, hvilket gør det svært at huske hvilken en man skulle huske at købe. Jeg kan næsten huske navnene på alle de lakker jeg har set/haft på ved udseende, men tal er ikke mine gode venner. Efter man fik mobiltelefoner skulle man ikke huske tal længere hehe. Men nu er depend et meget billigt mærke, så man kan vel ikke forvente at der sider nogen og finder på navne til lakkerne.

Billedet tog jeg i sommer, da solen skinnnede, bare den snart ville kigge frem igen, så jeg kunne få taget en masse billeder. Vinterens billeder er blevet taget på sjælne solrige dage og under lamperne i køkkenet. Nok snak, nu til depend nr 149.


- Sussi -

0 kommentarer:

Send en kommentar