søndag den 28. marts 2010

Models Own lakker

Eftersom at Models Own er månedens neglelak (og kan bestilles via vores shop), så vil jeg lige vise jer et par mere af dem jeg har købt.

Den første er Slate Green, som jeg har vist med Lippmann's Happy Birthday. Det er en grøn creme lak. Farven er virkelig fin og minder ikke om noget andet jeg har. Jeg troede først at den var tæt på en af mine yndlings Misa lakker, nemlig Dirty Sexy Money, men sidstnævnte er meget mere blålig.



Den næste er en "billig" udgave af Happy Birthday. Jeg må sige at det tog en del flere lag at få neglen helt dækket med glitterpailletter. Så kan man virkelig se forskellen på kvaliteten. Ikke at Silver Spangle, som den hedder er dårlig. Den har større stykker pailletter og er mere sølv i nuancerne, hvor Happy Birthday har stærke farver. Jeg har også prøvet at dække den med Essie's Matte About you toplak, for at se hvilken anden effekt det ville gi lakken.





Til sidst en lak som jeg har vist før, men lige ville vise igen. Det er Purple Grey, som klart er min Models Own favorit indtil videre. Jeg bliver nok nødt til at prøve et par stykker mere, nu når vi skal bestille for vores læsere i denne måned.



Alt i alt kan jeg virkelig godt lide begge af de to øverste lakker, men Slate Green af klart min favorit af de to. Jeg tror at Silver Spangle gør sig mere som en toplak (altså med et eller to lag over en farvet lak) end fuldt dækket.

- Sussi -

4 kommentarer:

Sanne sagde ...

Jeg er da nødt til at eje sådan en fantastisk glimmerlak - selvom jeg ved at den er næsten umulig at rense af igen.

Fashion Affairs sagde ...

SUPER FED GLIMMERLAK! hvor er den fra?

// Fashion Affairs

Unknown sagde ...

these are so pretty!! i need to get some models own :)

Marilou sagde ...

I love purple grey, I wore it a lot last winter. Now I have my eyes on Silver Spangle , STUNNING !!! :-) x

Send en kommentar