mandag den 15. marts 2010

Matas Mandag - H&M

Matas Mandage handler om lettilgængelige neglelakker. I denne uge har vi H&M til jer. Denne lak var en af de 4 holografiske neglelakker, som så dagens lys sidste år. Med holografisk lak mener vi at den glimter i en 3D effekt med forskellige farvet glimmer. Denne er sølv farvet og hedder You Rock My World.

Den dækker helt fantastisk og kræver kun 1 enkelt lag.




På næste mandag har jeg en masse billeder af de helt nye neglelakker fra H&M.

- Sussi -

2 kommentarer:

Pernille sagde ...

Hej piger..
Synes det er en super fin lak.. men det er stort set alle dem i viser jo.. synes dog det er lidt trist at nogle af de lakker i viser slet ikke kan findes mere?.. har forelsket mig ret meget i denne samt en guld i havde fra hm, men kan ikke skaffe dem.. så tænkte på når i viser de neglelakker frem om i så ikke kunne lave nogle tilsvarende som stadig kan fås ?.. :$.. (oplægget skal ikke forstås negativt) :)

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Pernille ... Ja de er begge fine. Vi har ikke rigtigt nogen der ligner disse neglelak fra h og m. Men jeg købte selv en af hver, også den søvl og den guld farvet. De har masser af alle fire i Malmø. I rigelige mægder i h og m i Trianglen. Centret der ligger for enden af gågaden lige til venstre for hilton hotel. Der har de også alle de nye neglelakker.

Hvis jeg kommer til malmø igen før dig vil jeg da gerne købe med til dig. Vil næsten ikke byde dig min gamle hehe

sussi

Send en kommentar