torsdag den 18. marts 2010

OPI - Tickle My France-y

Jeg er i rigtigt godt humør idag, da kæresten og jeg spontant bestilte vores sommerferie billetter den anden dag. Vi skal til New York igen (vi var der for 2 år siden) og hver morgen vækker han mig og hvisker "vi skal til New York". Dejligt! Så jeg skal helt klart på neglesalon og ha lavet Minx negle. Jeg laver et indlæg med Minx imorgen, så I ved hvad jeg snakker om. Det er helt iorden nice.

Dagens lak er fra OPI og en af mine favoritter. Den var bare udsolgt alle steder sidste år, så det var svært at få fat i den, men heldigvis har vores nye leverandør i USA den på lager stadig, så man kan få fat i den, hvis man som mig er vild med den. Det er en "Nude" lak. Dvs en lak som har samme farve som ens bare hud. Eller næsten. Nogle nudes har en smule farve i sig, ligesom denne har. En smule rosa gør at den ikke ligner hud helt. Den er rigtig god til hvis man gerne vil have neglelak på, men ikke må have vilde farver på, på f.eks arbejdet.

Den er ikke helt så nem at påføre, mest af alt fordi det er en nude og den viser alle ens fejl i neglene. Så sørg for at bruge en god rillefylder/underlak, også til andre lyse neglelakker. Den kræver også et par lag før den er helt perfekt.


På næste billede har jeg tegnet nogle dominobrikker. Jeg har brugt en stort art pen. Det kunne godt være bedre, men nogle gange er jeg lidt sjusket. Ups.


På næste billede er mellemste negl "iført" mat toplak, så man kan se forskellen.



Det var alt for idag. Husk at kigge forbi imorgen og se hvad Minx er

- Sussi -

2 kommentarer:

Paige sagde ...

Very cute mani!

Sanne sagde ...

Genialt med dominobrikkerne, det vil jeg huske. :)

Send en kommentar