lørdag den 3. april 2010

Fantastisk folie


Jeg ved godt påsken er over os, men jeg har simpelthen ikke haft lyst til at lave påskenegle i år. Er det dovenskab? - måske.. I hvert fald har jeg udelukkende leget med mit nye folie-lak, som jeg tidligere har skrevet om.
Jeg synes, jeg er blevet lidt bedre, men nøj hvor er det svært at få al folien til at hænge fast og at få det til kun at hænge fast på neglen.
Jeg formåede faktisk også at lave et par fransk-manicure-negle med dette, men selvfølgelig tog jeg intet billede, det kommer næste gang.
Men jer som overvejer at bestille folie-lak hjem, det kan kun anbefales! Det er super sjovt, og jeg er glad for at det giver mig lidt udfordring.

- Maja

4 kommentarer:

Sif Hagelskær Jensen sagde ...

Har du en side hvor man kan bestille det?

Forresten så er det super flotte negle!

Anonym sagde ...

Super fede negle :)

Jeg kunne også godt tænke mig at vide fra hvilken side, samt hvordan man får det sat fast på neglene :)

Unknown sagde ...

i never try this method :)

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Sif: som du måske har set, har vi valgt at tilbyde det i shoppen :) hvis det har interesse.

Anonym: Du kan få det via vores shop. Der man skal bestille sådan noget folie-primer som skal lægges på først og det skal så have lov til at tørre inden man lægger folien på.

Lily Nail: You should give it a try, it is amazing!

-Maja

P.S. Tusinde tak for at I gider kommentere, det varmer hjertet meget hver gang! :)

Send en kommentar