onsdag den 7. april 2010

og vinderen er...

Vi havde jo "lovet" at vi ville fortælle hvem der havde vundet vores forårs-påske konkurrence og en pakke med Essie mini lakker i går, men vi glemte det. Selvfølgelig skal I ikke snydes for at vide det samt se vores valg til de 3 bedste og naturligvis vinderen. Vrøvler jeg? Det tror jeg vist.

Men nu til det spændende.

Nummer 3 blev:

Marianne

Nummer 2 blev:

Sanne


og Vinderen blev:

Søs

Vi synes begge at dine negle var de fineste og vi siger tillykke med Essie lakkerne. Vi sender dem til dig.

Tusind tak til alle dem der har indsendt deres påskenegle og deltaget i konkurrencen.

Maja & Sussi

4 kommentarer:

Marianne sagde ...

Fantastiske negle Søs har lavet der, den helt rigtige vinder:-) Tillykke.

Søs sagde ...

Iiih jeg vinder ellers aldrig noget - Tak tak tak :)

Sif Hagelskær Jensen sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Sanne sagde ...

Jeg blev nummer TO - jubiiiiii!!!
Næste gang vinder jeg, jajeggørså, hvis altså ikke Søs sender ind igen, for de er da SUPERflotte de påskeæg! :)

Send en kommentar