søndag den 25. april 2010

OPI og forårssol ... ahhh

Idag har jeg været til konfirmation i Helsingør og wow et lækkert vejr. Skyfri himmel og dejligt selskab. Jeg er ikke den bedste til at gøre mig klar. Jeg har aldrig nok tid, så idag måtte min manicure vige for tørt hår. Øv. Så jeg havde neglelak på fra dagen før... sikke noget gris. Oveni det havde jeg besluttet mig for at tage mine nye pailletstiletter på, som stadig havde prismærke på sålen. Det kradsede jeg af på vej i bilen, hvilket resulterede i at jeg, da vi kom frem, manglede neglelak på halvdelen af min tommelfinger. Negle er bare de bedste værktøjer til hvad som helst. Men de er ikke så hårdføre.

Nu til neglene. Altså inden jeg ødelagde min tommelfingernegl. Overvejede at tage et billede af skaden, men jeg vil skåne her for det. Lakken jeg har på er fra OPI og hedder Crêpes Suzi-ette og er fra France Collection. Farven er en rødlig brun, som også kaldes for murstensrød. Det var SÅ svært at tage et billede af denne lak fordi at farven på billedet ikke er helt som i virkeligheden. Den blev hele tiden mere postkasserød og nærmest neonagtig. Så jeg klikkede løs og efter 50 billeder fik jeg et par som jeg kan stå inde for.

Lakken var faktisk lidt tricky at lægge på. Mest fordi min pensel havde et "strå??" der strittede ud til siden og jeg var for doven til at finde en saks og klippe den af. Men selv efter 2 lag var der stadig et par helligdage. Eller steder hvor man kunne se neglen igennem. Jeg kunne ikke se dem mens lakken var tør, så jeg skulle lige putte et ekstra lag på bagefter. Det er lidt svært at få den fine linie ved negleroden når man skal påføre flere lag, flere end 2 i hvert fald. Så jeg prøver altid at rette det mens det er vådt. Dog ikke altid med held.




- Sussi -

0 kommentarer:

Send en kommentar