tirsdag den 13. april 2010

Spring is in the air..






Idag har jeg dekoreret mine negle, den hvide er af mærket Inglot, som vi flere gange har fortalt om på bloggen. Prikkerne er lavet med China Glaze's Four Leaf Clover.
Jeg havde faktisk helt glemt at jeg havde den, og jeg startede også med at lægge den på alene, men jeg synes, at den var for mørk til sådan en dejlig forårs-dag.
Derfor har jeg i dagens anledning valgt kun at bruge den som prikker, men en af dagene vil jeg måske bruge den som andet end pynt.

...og forresten, undskyld at alle vores indlæg på det seneste er om prikker - sikke kreative vi er her hos Neglenymferne. :)

-Maja

prikkerne er lavet med four leaf clover(cg), bermuda breakaway(cg), agent lavender(cg) og  custom kicks(cg)

3 kommentarer:

LacquerObsession sagde ...

the different blues look very cute as polka dots!! very nice!! love it!!

Sanne sagde ...

Hvor ser det godt ud i al sin enkelhed, jeg må se at få gang i prikkerne derhjemme. ;)

Emilie sagde ...

da er godt nok fine!

- emiliert.blogspot.com

Send en kommentar