tirsdag den 18. maj 2010

Eva D's indlæg om neglelak (1. pladsen)


Hej neglenymfer. Her er min deltagelse til jeres konkurrence :)




NFU OH 44

Jeg har valgt en af mine absolutte yndlingslakker til dato, nemlig Nfu Oh 44. I flasken ser den ikke ud af ret meget, så man bliver overrasket over hvor fantastisk den faktisk er! På billederne har jeg bare en almindelig sort lak nedenunder (Gosh’ Nero), og med sort lak under bliver denne Nfu lak bare så flot! I sig selv bryder jeg mig slet ikke om den, da det bare er en fesen sheer orange med flager, men over sort er det noget helt andet. Det er den mest fantastiske lak der shancerer i grønne, orange og gule toner i forhold til lyset, og det ser bare virkelig godt ud! Jeg elsker hvordan man stadig kan se den sorte lak, men at det er Nfuén der gør det helt specialt med de fantasiske flager. Det giver et helt camoflage-agtigt look!
Jeg har også selv Nfu Oh 51, som der har været meget snak om, og som de fleste elsker. Jeg må indrømme, at jeg tusind gange bedre kan lide denne. Flagerne fungerer så meget bedre i denne lak, og så elsker jeg farverne! Don’t get me wrong, Nfu Oh 51 er skide hamrende dejlig og flot, især uden at man tager sort lak nedenunder, men jeg nu bedre lide denne.
Så jeg elsker virkelig denne lak. Den er virkelig smuk over sort, plus at Nfu Oh uden tvivl har den flotteste neglelaksflakse i verden! Den er alt for dejlig! Jeg går meget op i hvordan neglelaksflasker ser ud, og jeg vil have at de skal være flotte, så denne er lige noget for mig! Den er skøn at have stående fremme, fordi den bare er så bedårende!
 Jeg kan desuden virkelig godt lide, at det ligner at man faktisk har brugt rigtig lang tid på sine negle, selvom det slet ikke har taget særlig lang tid. Så jeg har kun gode ting at sige om denne lak.. Det kunne dog også være rart, hvis den så også så flot ud uden sort under, men det er småting!


Og hvor fedt er det ikke lige, at lakken passer til den bog jeg er i gang med at læse? Rimelig blæret.



Twilight Design:
Jeg elsker negle designs, så derfor har jeg selvfølgelig også selv prøvet det et par gange. Jeg har dog først lige fået nogle rigtige ting til at lave designs med, så før i tiden brugte jeg makeup børster, og det var ikke helt pænt. Jeg har dog lavet nogle ret sjove ting, men nu hvor jeg endelig har fået nogle rigtige ting til designs, skal jeg nok få lavet nogle flotte ting.
Så jeg har allerede lavet et design, et Twilight design. Det er jo ikke nogen hemmelighed at jeg elsker Twilight. Så derfor synes jeg det kunne være sjovt at lave et Twilight Design.. og jeg synes selv at det er blevet super flot! Til designet har jeg bare brugt en almindelig sort neglelak, og har så lavet designet med nogle 2 way nail art pens som jeg har fra ebay. Det var faktisk super nemt, hvis man havde bøgerne ved siden af J.
Jeg kunne ikke finde ud af at lave Twilight coveret, så jeg har bare skrevet Twilight på min lillefinger.

2 kommentarer:

Sanne sagde ...

Superflot, både Twilight designet og Nfu flagelakken. Jeg har faktisk en halvgammel rød flagelak, som jeg ikke orker at bruge, da jeg ved hvor hammersvær den er at få af igen, men tror jeg vil forsøge mig med den ovenpå en sort lak - tak for inspirationen. :)

JolleJotter sagde ...

Hold kæft hvor er de flotte, begge designs!!

Send en kommentar