onsdag den 26. maj 2010

Gosh - Rainbow


Til start vil jeg lige undskylde min mangel på indlæg, jeg har været i Jylland og havde i min haste husket mit kamera men ikke det rigtige kabel til computeren.
Billedet er taget i mine forældres have i Jylland.

Som Sussi's indlæg indikerede har vi fået fat i en masse eksemplarer af Gosh's fantastiske Rainbow. Den er  allerede kommet ind som en af vores favoritter. Grunden til at jeg så godt kan lide den er, at den minder meget om Nfu-ohs lakker med flager i.
Her har jeg taget den over For Audry fra China Glaze, anmeldelsen af den lak må I have til gode.
Der er faktisk ikke rigtig noget dårligt at sige om denne lak. Så hvis I har forelsket jer i Nfu-oh's flage look, men ikke vil spendere pengene på dem, så synes jeg at I skal tage forbi jeres lokale Matas og hente denne fra Gosh. 
Den kan pifte alle look op. På et tidspunkt vil jeg prøve den over en hel masse forskellige farver og vise hvordan, den ser ud over dem.

-Maja

2 kommentarer:

Sanne sagde ...

Så har jeg også investeret i en Rainbow. Det var jo så rørende billigt, at jeg ikke havde råd til at lade være, og der er jo mange muligheder med den. :)

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Det var dejligt at du fik benyttet dig af tilbuddet :) Sussi og jeg har også købt en hulens masse, så vi har just in case vi løber tør :)

Mvh Maja

Send en kommentar