mandag den 3. maj 2010

Jordbær fantastisk!

Idag burde jeg vise jer en neglelak fra Depend, men mit kamera virker ikke lige som jeg vil ha' det til. Så jeg fandt nogle jordbær frem til jer. Neglene er malet med en hvid creme lak fra Inglot, men enhver dækkende hvid lak kan bruges. Især lakker som bruges til fransk manicure er gode. Tapen med jordbær fandt jeg i Monsoon på strøget i børneafdelingen. Sjovt hvad man kan finde rundt omkring. BR er også god til den slags. Til sidst har jeg kommet et RIGELIGT lag toplak på hvor at fiksere det hele.

Hvis du kan så få en anden til at klippe tapen til for jeg måtte tage lakken af på højre hånd igen da jeg fik ødelagt og ridset den med saksen hehe.

Her er resultatet.


_ sussi _

4 kommentarer:

Iben sagde ...

Ej hvor er de flotte! sådan nogle klistermærker vil jeg også ha'!

Anonym sagde ...

tænker at det kunne være fint med mat toplak? det må jeg prøve en dag, for jeg skal da helt sikkert også i gang klistermærker(:

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Iben: Tak skal du have :)

Anonym: God idé med den matte toplak. Den bruger vi også flittigt :)

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Øhm.. det er naturligvis tape og ikke klistermærker.. derfor jeg skulle klippe dem ud. Retter lige i indlægget..

Sussi

Send en kommentar