mandag den 24. maj 2010

OPI - Avoplex Cuticle Oil To Go

Sidste gang vi bestile fra USA, fik jeg købt dette produkt fra OPI. Jeg havde set og prøvet den i Kicks i Malmø, men til prisen 165 svenske synes jeg det var lidt pebret og glemte alt om den indtil jeg så at vores leverandør havde den til en betydelig billigere pris. Jeg indrømmer gerne at jeg var tæt på at købe den i Malmø. Jeg er også vildt glad for at jeg købte den, for det er klart min Go-To neglebåndsolie. Den dufter himmelsk og med penslen er den super nem at bruge. Jeg har den i min taske, så jeg altid kan smøre lidt på. Jeg lider af tørre neglebånd, fordi neglelakfjerner ikke er min bedste ven. Man kan vist få neglelakfjerner hos Matas med olie i.

på billedet har jeg Essie - Lapis of Luxury på


Af andre neglebåndsolier jeg har prøvet og kan anbefale er Mavalas Neglebåndsolie, som kan købes i Matas

Sussi

0 kommentarer:

Send en kommentar