søndag den 11. juli 2010

Det er alt for varmt!

Klokken er nu 18.58 og der er 30 grader i min stue. Selvom min gulvblæser kører på max og jeg sidder lige foran den, så er det tæt på ulideligt. Og så regner det udenfor!? Jeg forstår mig ikke på vejret.

Jeg burde være udenfor, men jeg har ikke lyst til at svede og blive regnet på, på samme tid. I stedet sidder jeg her og skriver på bloggen. Jeg har fundet lidt forskelligt frem til jer.

Jeg skrev på min New York ønskeliste at jeg ville have Essie's efterårs kolektion, men nu når jeg ser billederne så ved jeg ikke rigtigt. Jeg er en smule skuffet over dem, det er som om man har set de farver før. Så med mindre de overrasker mig, så står jeg over. Jeg har fundet et billede af de fire lakker:

Sew Psyched
Merino Cool
Limited Addiction
Little Brown Dress

I sidste ende er jeg jo en neglelak afhængig, så mon ikke jeg ender med at købe dem alligevel. Uha.

En kæmpe nyhed inden for neglelak verdenen, er at Nars endelig har hørt os neglelak fanatikere og givet os vores ultimative ønske opfyldt. I flere år har denne lak været utilgængelig og dermed også eftertragtet. Få kan vise deres stolte eksemplar frem, mange har prøvet at lave en efterligning og flere makeup mærker har prøvet at give os en erstatning. Men, nu er den tilbage. Sikkert i begrænset antal, suk, men jeg skal helt klart prøve at få fingrene i den for den er ultimativ. Måske er jeg også blevet gejlet en smule op af de andre neglelak bloggere :D

Lakken hedder ZULU og er en mørkegrøn, jelly lak. En gennemsigtig "vandet" lak der bliver mørkere og mørkere for hvert lag. 3-4 lag for fuld farvetæthed er ikke unormalt med en jelly lak.

Den ser måske ikke af så meget, men har fundet et par billeder frem, som jeg bare savler over. her og her.

Nu når dette ønske er blevet opfyldt (for dem som får fat i den), så krydser jeg fingre for at Essie Weingarten bukker under for presset om at genlancere Starry Starry Night, som er min aller aller aller aller største ønske. Ja det lyder måske sindsygt, men hvis jeg får denne neglelak kan jeg dø med et smil på læberne :D Bare se her:

(billede lånt fra http://theedgeofsanity.org)

Denne lak er så sjælden at nogle er villige til at give tusinder af kroner for den. Jeg håber aldrig at jeg bliver sat i den situation, man ved aldrig hvad en sindsyg neglelak afhængig kunne finde på at sige ja til. Med det vil jeg ligge og smelte videre med et koldt glas vand i hånden og vente på at jeg vinder lidt penge på VM finalen.

Go' Søndag

Sussi

0 kommentarer:

Send en kommentar