mandag den 12. juli 2010

Vi er nu på Youtube!

Hollar! Så er vi på Youtube. Vi har lavet en kanal til vores negle videoer, så I altid kan finde dem og gense dem igen og igen. Vores kanal hedder neglenymferdk, så hvis man søger efter det, så finder man os. Kan man ikke huske det, så har jeg lavet et link til den ude til højre.

Idag skal jeg prøve forskellige remedier, der siges at fjerne misfarvning på neglene. Min negle er desværre meget gule pga mega forbrug af neglelak. De ligner nærmest rygernegle og det er ikke kønt, når jeg indimellem har bare negle eller en sjælden gang har lavet franske negle.

Jeg har søgt rundt omkring på nettet efter ting man kan gøre dette med, og har fundet nogle måder hvorpå man kan nøjes med at bruge tind man har i husholdningen. Hvis det virker, så laver jeg et indlæg med det imorgen.

Imorgen har jeg også tid hos artofstyle.dk (negle, frisør, kosmetolog skole ved Kgs Nytorv) til en Eksklusiv Pedicure. Hvis man bestiller deres behandlinger af en elev får man det til næsten ingen penge. Jeg gir under 200 for sådan en behandling. Og mine tæer skal bare se lækre ud i de sko jeg har tænkt mig at købe i New York.

Sussi

0 kommentarer:

Send en kommentar