tirsdag den 6. juli 2010

Fodbold negle??

Ja, ok. Nogle af jer tænker nok. Fodbold? What? Jeg vil også gerne indrømme at jeg IKKE er fodbold interesseret. Niks. Jeg troede faktisk at hvis Danmark røg ud, at kæresten så ville se mindre fodbold, men nej. Han ser stadig ALLE kampene. Jeg har ikke rigtigt set nogle af kampene, kun sådan halvt, fra computeren, eller fra et negle projekt.

Men, så kom Paul, den tyske blæksprutte, der forudsagde Tysklands kampe og det var jo så sødt. Så nu er jeg blevet "fan" af Paul og dermed også Tysklands landshold. I den anledning har jeg lavet tyske flag på mine negle. Selvom Paul har forudsagt at Spanien i morgen vil vinde over Tyskland, så holder jeg stadig med spruttens hjemland. Se videoen her.



Og selvfølgelig et billede af mine negle, som jeg har tegnet med nail art penne.


Sussi

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

looool! fedt indlæg :D thumbs up

//Amalie

ThRiSzHa sagde ...

love it..

Marianne sagde ...

Hehe sejt, så også Poul forudsige Spanien, det er da det mest spændende i fodbold..... Lækre negle også:-)

frisør sagde ...

Nice blog

wendy sagde ...

Eine schöne Nägel, Liebe!

mancini sagde ...

God som gjør sin egen design?

Send en kommentar