lørdag den 17. juli 2010

Sommerferie..

Der er en del der har spurgt til vores Brugt-salg og shop, så jeg vi lige svare på spørgsmålene her, så alle kan følge med i hvad der sker.

Brugt-salg kommer igen når vi vender tilbage fra ferie, og det bliver 1-2 uge i August. Der kommer nye lakker op, nogle brugte og nogle nye. Adressen hvorpå vi havde vores neglelakker på virker dog stadig, men er ikke opdateret. Jeg har dog fjernet linket fra bloggen.

Shoppen kommer måske til at køre igen, det kommer lidt an på hvilke priser vi kan komme til at sælge til. Og om hvor mange der er villige til at betale lidt ekstra fremover.

Vi startede på Månedens Neglelak, hvor vi hver måned ville vælge et mærke hver måned og bestille derfra. Det kommer også op og køre igen efter ferien. Vi tror alligevel ikke at I sidder inde i det dejlige vejr og venter på at bestille neglelak.

Hvis I har andre spørgsmål, så kan I kommenterer til dette indlæg eller skrive en mail til os. I ferien kan der godt være lidt imellem svartiderne, men vi kigger regelmæssigt forbi. Jeg tager i sommerhus i dag og til New York i næste uge, så Maja passer hus for mig. Maja er lige  nu i Polen og jeg passer hus for hende. Hun kommer dog snart hjem igen, så tager hun over på bloggen mens jeg er væk. Selvom vi har ferie vil vi opdatere så meget som muligt.

Vi håber i hvert fald at I også får en go' ferie, og at I ikke smelter væk.

Sussi

1 kommentarer:

Sanne sagde ...

I ønskes begge en rigtig to' ferie, slap nu af og hyg jer med andet end blog. Jeg kom hjem fra sommerhus i går og har min sidste uge hjemme, herligt. Jeg vil glæde mig til at shoppen, både nyt og brugt kommer op at køre igen. :)

Send en kommentar