onsdag den 18. august 2010

Tilbage.. sådan da.

Her har I mig så tilbage igen. Som Maja skrev, så har jeg været sløj efter jeg kom hjem fra ferie og sover meget. Men jeg kan jo ikke blive væk for evigt. Jeg savner bloggen og Jer derude. Maja har godt nok været flittig nok for 2, men jeg må også gøre mit.

Jeg så at der var nogen der havde spurgt til neglelak shopping i New York og jeg er igang med at udarbejde en lille guide, som jeg forhåbentlig har klar på torsdag.

Jeg skal jo også vise Jer de lakker jeg har købt derovre osv. Jeg har godt nok givet en del væk, men jeg nåede at tage et billede af dem allesammen inden jeg pakkede dem ind i bobbleplast og ned i kufferten. Det var helt sikkert den bedste ide jeg fik, at tage bobbleplast med. Man ved jo aldrig hvordan de behandler ens baggage i lufthavnene.

Begge mine lillefinger negle er knækkede, desværre, men jeg håber I kan bære over med dem og jeg lover de vokser ud igen :D

Dejligt at være tilbage..

Sussi

1 kommentarer:

Sanne sagde ...

Godt at ha' dig tilbage, og fortsat go' bedring. :)

Send en kommentar