tirsdag den 10. august 2010

Vild med åkander






I dag har jeg malet åkander på neglene. Først har jeg lagt en base manicure med to lag Chanel 469. Da det var helt tørt, tegnede jeg forsigtig kronbladene med en blanding af hvid Inglot nummer 38 og Nfu-Oh nummer 164. Derefter malede jeg lidt effekter på bladene med koncentreret Nfu-Oh nummer 164 ( i bunden). I toppen malede jeg lysere streger med den hvide Inglot (nummer 38).
For at give det lidt shimmer har jeg tegnet et par enkelte streger med Nfu-Oh nummer 62. Bladene i bunden er malet med Nfu-Oh nummer 173.
Derudover har jeg sluttet af med seche vite toplak.

- Maja

5 kommentarer:

Iben sagde ...

Uhh de er flotte! Tutorial Tak!
- Iben

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Iben: Jeg skal se, om jeg kan få lavet sådan en :)

Mvh Maja

Melinda sagde ...

Cute!

Marianne sagde ...

Ej hvor er de bare flotte, jeg må snart sætte mig ned og øve mig lidt, så jeg kan lave mine lige så flotte:-)

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Bunny: Thanks

Marianne: Det synes jeg at du skal gøre, jeg er sikker på at dine negle bliver mindst lige så flotte :)

Mvh Maja

Send en kommentar