søndag den 17. oktober 2010

Lady Gaga igen igen...

På onsdag er der Lady Gaga i Herning og kæresten har inviteret på romantisk hygge med hotelophold og koncert. Så vi pakker bilen og kører over broen. Det er dejligt med en selvopofrende kæreste, for han havde selvfølgelig glemt at det var lige samme dag på samme tidspunkt at hans kære FCK skal spille mod Barcelona i Champions League. hehe stakkel.

Som I ved er jeg kæmpe Gaga fan, ikke mindst pga hendes musik, men især pga hendes stil. Og jeg er åbenbart ikke den eneste der er fan af hende. En hvis Deborah Lippmann har også fået øjnene op for hende. Hun har endda opkaldt en af hendes nye glitterlakker efter hendes kæmpe hit Bad Romance.

Udover denne smukke glitterlak har Deborah Lippmann også brugt Gaga som reklame søjle for hendes lækre neglelak Waking Up in Vegas. Og mon ikke en nøgen Gaga på forsiden af Vanity Fair sælger et par neglelakker.

Jeg glæder mig i hvert fald til turen til Herning. Man kan undre sig over hvorfor København som hovedstad ikke har et ordentligt koncert sted. Men vi kører gerne efter Gaga. :D

Sussi

4 kommentarer:

Amalie sagde ...

Årh hvor er jeg misundlig!!! Jeg bor i Herning og jeg ville virkelig virkelig gerne ind og se hende :( Men du og din kæreste må have en fantastisk tur!!

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Amalie..Måske du så ved hvor der er godt at spise i Herning?

Sussi

Anonym sagde ...

Husk lige at fortælle lidt om hvordan koncerten var :-) :-) :-) !

Pernille sagde ...

Jeg var også så heldig at være derinde! Det var bare en helt vildt fantastisk koncert har aldrig set noget ligende..
jeg er selv en stor Lady Gaga fan, så jeg er glad for alle de Gaga inspirerede negle du laver :-)

Send en kommentar