tirsdag den 30. november 2010

Oprydningsglæde og sorger...

Når man som mig engang imellem har fri i hverdagene, så bør man få lavet lidt, så som at rydde op i sine neglelakker. Jeg opbevarer mine i et Ikea kabinet skab med skuffer, så de står mørkt. Men jeg er desværre noget af et rodehovede, og tit ender mine lakker i diverse små tasker, poser og andre steder som jeg ikke kan huske hvor er. Og når Maja så kommer på besøg til lidt neglehygge, så tager jeg en del frem, men glemmer at sætte dem på plads igen - Ups. Og vupti, så har man en småirriteret kæreste.

Til gengæld, så kan oprydning også gøre en glad, for når man som mig roder, så finder man nogle gange også ting man troede var væk. En hel toilettaske fyldt til randen med neglelakker jeg ikke har kunnet finde i et par måneder dukkede op i mit klædeskab. Desværre er der stadig en håndfuld neglelakker jeg ikke kan finde. Det er nogle art penne fra Inglot blandt andet. Øv øv. Jeg må vel bare blive ved med at lede. Sjovt at når man bor i en lille 2 værelses, at ting kan forsvinde sådan bare.

Nu når de fleste af mine lakker er samlet som én stor familie, må jeg indrømme dette: wow - har jeg virkelig SÅ mange!? Jeg tror faktisk ikke jeg har prøvet halvdelen endnu. Jeg køber altid en masse når jeg er på ferie. Det er sjovt at finde mærker som man ikke kender til, men jeg får dem sjældent prøvet. Det må være min næste mission. At få testet nogle af alle de lakker inden de støver helt til.

Nå, men nok sludder for idag. Imorgen starter årets sidste måned og årets hyggeligste efter min mening. Vi har en masse juleindlæg til jer og husk stadig at sende jeres juledesigns til kontakt@neglenymfer.dk til næste søndag i advent. Det kan være vi finder lidt godter til at belønne de kreative læsere.

- Sussi

0 kommentarer:

Send en kommentar