torsdag den 9. december 2010

Hiv ohoy! China Glaze - Anchors Away

En af de kommende kollektioner jeg glæder mig mest til er China Glaze's Anchors Away. Den er til salg på diverse online butikker fra januar.



Der er faktisk kun få at disse som jeg ikke synes ser spændende ud. Jeg synes det er en god blanding af creme og glitter lakker. Jeg ville dog gerne ha haft at Ahoy var en creme lak. Meeeen jeg tror jeg kan se gennem fingre med det. Især Sunset Sail, Below Deck, Sea Spray og Pelican Gray ser lækre ud.



Life Preserver, First Mate og Starboard ser heller ikke kedelige ud. Man kan jo ikke lade en grøn eller en blå ligge på hylden. :D

- Sussi

5 kommentarer:

Gunilla sagde ...

Ja de ser sørme spændende ud! Kommer de også i rigtige butikker eller kun på nettet?
/Gunilla

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Gunilla.. Jeg har ikke set nogle butikker i danmark der sælger dem, men ved at kicks butikkerne i sverige/malmø fåe de nyeste kollektioner hjem. Dog ikke lige så hurtigt som online butikkerne.. :D

Sussi

Anonym sagde ...

Jeg synes ikke, at de er særlig spændende. Det er da nogle flotte farver, men jeg føler, at man har set dem før, og der er ikke rigtig nogen jeg synes er et must.
Den øverste række er nu ret flot. For mig er Sea Spray og Pelican Gray de flotteste, men bestemt ike nogen jeg MÅ have. Jeg mangler dog en grå, og Pelican Gray er nu en flot en af slagsen. Men jeg er helt vild med navnet på denne kollektion og billedet for kollektionen er også rigtig fint :]

MELISENDE sagde ...

I den samlingen fanns det några som var spännande, de gråa, blåa och gröna. :)

lauriestrode sagde ...

Sea Spray ender jeg nok med at købe, da den minder lidt om Essies Sag Harbor som er den eneste fra Greenport kollektionen jeg ikke fik fat i. Men Starboard ser også fed ud :)

Send en kommentar