fredag den 10. december 2010

Angry Birds


Dagens negle er inspirerede af det populære android-telefonspil - Angry Birds.
Hvis du ikke kender det, går det kort sagt ud på at nogle onde grise har stjålet nogle fugles æg. Det skal de selvfølgelig straffes for, og man skal gennem spillet forsøge at skyde og ødelægge grisene i deres 'bygninger'.

Den røde fugl er lavet med OPI Paint My Moji-Toes Red, og det hvide med min Inglot nummer 38. Den sorte farve jeg har brugt i designet er også fra Inglot og er en af deres nail-art penne.
Den gule lak (til fugl nummer 2 og næb) er fra H&M Being on the A-list.
Jeg havde ikke en lak som jeg synes havde den rigtige lyseblå farve, derfor har jeg blandet mig til en lyse blå af min hvide Inglot og lidt af min H&M Blue My Mind.

Jeg kan rigtig godt lide de små fugle, og kunne helt sikkert godt finde på at lave dem igen, for det er virkelig et sjovt spil. Og hvis jeg havde en iPhone (som står HØJT på ønskelisten til jul) ville jeg som det første downloade spillet :)

- Maja

3 kommentarer:

Emma Roya sagde ...

Hahaha, hvor genialt!!

MELISENDE sagde ...

Gud så roligt! Det är verkligen ett beroendeframkallande spel och det här var riktigt kul! :) Har ni testat julvarianten som sker som en kalender med en ny bana varje dag?

Gunilla sagde ...

Haha de er da også for seje! :D
/Gunilla

Send en kommentar