fredag den 24. december 2010

Mine julenegle

Her er så mine julenegle. Det er en lilla Inglot lak, men fordi den har en smule blå shimmer i, ser mere blå ud end lilla på billedet. Jeg har selvfølgelig pakket den ned igen, så hvis nogen vil ha dens nummer at vide, så finder jeg lige ud af det senere. Ovenpå har jeg lagt et enkelt lag Deborah Lippmann Happy Birthday på. Den er altid så festlig og kan peppe hvilken som helst neglelak op. Jeg er meget tilfreds med det færdige resultat.

I aftes fik jeg også lagt neglelak på min svigersøster Marianne's negle. Dem får I også lige et billede af.

Mariannes negle er lavet med en rød Inglot lak med en smule shimmer i, som man ikke rigtigt kanse på billedet og så et lag Happy Birthday ovenpå.

Glædelig Jul

Sussi

3 kommentarer:

Louise sagde ...

Hæh, har selv lige lagt en lignende julelak:

http://fruitycupcake.blogspot.com/2010/12/julestjerner.html

Glædelig jul!

Anne Louise sagde ...

kunne rigtig godt tænke mig at høre hvor i køber lakkerne fra inglot?

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Anne Louise: Vi køber vores i Polen

Mvh Maja

Send en kommentar