torsdag den 20. januar 2011

Deborah Lippmann - Er I interesserede?


Nu kommer der lige endnu et, "Hvad synes I?" indlæg. :)

I formiddag ringede Sussi og jeg til slowfashionhouse, en hjemmeside hvor der sælges et udvalg af Deborah Lippmann lakker. Desværre har hun ikke dem som Sussi og jeg craver aller mest som fx Across the Universe.
Men, vi aftalte, at jeg skulle skrive herinde og spørge til hvor mange, som ville være interesseret i at få fingrene i fx Happy Birthday og Across The Universe. Hvis der er mange, så ville hun overveje at bestille nogen hjem - og det kunne jo være super lækkert :)
Vi har aftalt at hun lurer med herinde, så meld jer endelig på banen hvis der en en Deborah Lippmann lak som I bare MÅ eje, for måske kan den blive din i den nærmeste fremtid :)
Lakkerne på hjemmesiden koster 16 pr neglelak.

- Sussi & Maja

32 kommentarer:

www.modemedmere.dk sagde ...

Jeg er MEGET interesseret i Across the Universe! Var endda tæt på at købe den på amerikans eBay, men er lidt angst for, at den ryger i tolden - og så bliver det jo pludselig en dyr neglelak!

Så please, please bestil den hjem, slofashionhouse!

/Maria - modemedmere.dk

Marie sagde ...

Helt sikkert!

Gerne både Happy Birthday, Boom Boom Pow, Bad Romance og Today Was a Fairytale!

Jeg har længe bare gået og ventet på at kunne bestille Deborah Lippmann-lakker:-)

Sara fra Mag! sagde ...

Uhh, ikke dårligt!
Jeg er interesseret i:
Across the Universe
Bad Romance
Today was a Fairytail

Malene sagde ...

Jeg ville rigtig gerne have fingrene i Happy Birthday! :D

Signe sagde ...

Det ville være så dejligt! Gad godt eje Happy Birthday og Across the Universe! :)

lauriestrode sagde ...

Prøv lige at dobbeltchecke med dem, om hvor meget glitterlakkene koster - de plejer at være et par $ dyrere i USA end de andre.

Kan se, at SFH tager 20 euro for Bring on the Bling, som normalt koster det samme som Boom Boom Pow og Today Was A Fairytale.

Jeg kunne forresten godt blive fristet til at købe Today Was..., Call me irresponsible og et par andre ;)

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Selvom jeg allerede har 4 Lippmann lakker vil jeg nok også selv skulle ha lidt penge op af lommen. Har set mig varm på Bad Romance, Across the Universe og måske Boom Boom Pow.

Lauriestrode... Vi kender ikke priserne på neglelak SFH ikke fører endnu. Vi regner med at vi får besked hvis hun beslutter sig for at tage flere forskellige hjem. Dette er kun en forespørgsel på hvor mange der ville være interesserede. Jeg går ud fra at hun fastsætter priserne efter hvad de koster i indkøb.

Mvh Sussi

Anonym sagde ...

Hej Maja og Sussi!
Jeg ville gerne eje Across the Universe, Boom Boom Pow og Happy Birthday.
VH Mette
mhn_1808@hotmail.com

Mira sagde ...

Jeg kunne godt være interesseret i En "Happy Birthday".

Og tak for en god blog! Jeg har ikke kommenteret før, men jeg læser ofte med :)

Sara sagde ...

Hej Susi og Maja,
Jeg kunne også rigtig godt tænke mig at få fat på:

"Across the Universe" Og "Happy Birthday"

Som altid, roser til jeres inspirerende side!
// Sara (svendsensara@yahoo.dk)

Bente sagde ...

Jeg kunne godt være interesseret i Lady Sings the Blues. Ved I, hvor meget Slowfashionhouse tager i porto for sådan en neglelak?

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Super at I husker at skrive her :) Så må vi håbe, at det kommer til at kunne lade sig gøre. Vi skal nok give lyd fra os, når vi hører mere.

Bente: Vi ved desværre ikke hvad porto er.

Mvh Maja

Sanne sagde ...

Det er ikke liv og død, men jeg kunne godt tænke mig at indlemme disse i samlingen:
RUBY RED SLIPPERS (rød glimmer)
TODAY WAS A FAIRYTALE (sølv glimmer)

Rullegardinia sagde ...

Jeg kan simpelthen ikke leve uden:
Happy Birthday
Across the universe og
Boom boom pow :D

Kimm Charlotte sagde ...

HAPPY BIRTHDAY
LADY SINGS THE BLUES
SOME ENCHANTED EVENING
ACROSS THE UNIVERSE
BOOM BOOM POW
TODAY WAS A FAIRYTALE
BAD ROMANCE
RUBY RED SLIPPERS

Jeg er stort set interesseret i alle deres glitter lakker! :b Og kunne jo være skønt hvis man altid kunne købe dem fra samme sted, er ikke så glad for ebay som så mange andre, ebay er stadig meget nyt for mig! ;)

kimmlot.blogspot.com

MarieLight sagde ...

Jeg kunne bestemt godt være interesseret i en Happy Birthday :)

saradegn sagde ...

Hej.
Jeg er også meget interesseret i en Happy Birthday :-)

saradegn sagde ...

og Lady Sings The Blues hvis det kan lade sig gøre. :-)
saradegn@gmail.com

Anonym sagde ...

Across the Universe
Bad Romance :)

Anonym sagde ...

Jeg er også meget interesseret i Happy Birthday og
Across the universe. :)

Anonym sagde ...

Uhh Happy Birthday, den er jeg helt forelsket i!

Håber det kan lade sig gøre.

Anonym sagde ...

ALLE glitter lakkerne, de er så flotte og unikke.

zafiradk@hotmail.com

Caroline sagde ...

jeg vil gerne have fat i:
ACROSS THE UNIVERSE
BAD ROMANCE
Rigtig gerne ;)

thefashionfrog.blogspot.com

Anonym sagde ...

BAD ROMANCE
BROWN EYED GIRL
BOOM BOOM POW
RUBY RED SLIPPERS

tina sagde ...

Hejsa. :-)
Jeg kunne også godt være intr. i Glitter in the Air, Lady sings the blues, happy birthday, acros the universe, bad romance og superstar.
Kærligst tina

Anonym sagde ...

Glitter in the air
happy birthday
across the universe
bad romance

Anonym sagde ...

Har i fundet ud af noget?(-:

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Vi har ikke kunne få fat i hende vi har snakket med, men vi har måske gode nyheder omkring Deborah Lippmann lakker i danmark. Vi har fået en mail fra et pr firma, men vi venter på svar. Jeg lover at vi giver besked så snart vi ved mere.

krydser fingre

Sussi

Anonym sagde ...

JUBII!:-D

Anonym sagde ...

Happy Birthday og yellow brick road er fantastiske

SaFi sagde ...

ACROSS THE UNIVERSE - YELLOW BRICK ROAD - HAPPY BIRTHDAY
Er virkelig fantastiske!:)

Anonym sagde ...

har fundet en dansk hjemmeside, der sælger Deborah Lippman glitter lakker - luxbeauty.dk

Send en kommentar