torsdag den 20. januar 2011

Information til samkøbere..

Jeg har sendt mail ud til de fleste, der har bestilt. Fordi der er SÅ mange der har bestilt må vi bestille ad flere omgange pga mængden versus pakkestørrelser osv. Desværre betyder det at det nok bliver en anelse dyrere med fragten, men vi ved først den nøjagtige pris når vi HAR bestilt. Dvs de priser jeg har skrevet til jer, kun er en ca pris og man skal forvente en smule mere. Der gælder følgende regler:

Fragt som ligger på omkring 80-120 dollar for alles varer (ca, der kommer flere til hver dag). Vi har lavet en slags fragt pris pr. stk man køber ud fra dette beløb.

Importgebyr er et gebyr man betaler pr pakke og er på 160 kroner. Det beløb bliver ligeledes fordelt på antal købere. Så jo flere købere, jo billigere bliver dette beløb.

Told udgør 12% af prisen på varerne og dette beløb bliver fordelt pr. stk man køber.

Moms udgør 25% af prisen som også bliver fordelt pr stk.

Derudover kommer valutakursen, så I kan godt se at det er lidt svært for os at give jer den rigtige pris. Vi på en måde ud fordi vi er nødt til at bestille før vi kan se den endelige pris. Derfor vil vi gerne have at man er 100% sikker på at man vil købe de ting man har bestilt. Trods de lidt dyrere priser er det stadig meget billigt i forhold til priserne herhjemme og ikke mindst udvalget.

Vi regner med at bestille i starten af næste uge, eller så snart at China Glaze Crackle polish kommer til salg på siden.

Vi håber på, hvis alt går efter planen, at kunne gøre dette igen næste gang der kommer nye kollektioner til salg. Feks holo kollektionen Tronica fra China Glaze. :D

Sussi

2 kommentarer:

Pwinsessen sagde ...

Kan man stadig nå at være med?

Og kan I give et overslag på, hvad lakkerne kommer til at koste, hvis jeg skriver ned, hvad jeg gerne vil have?

lauriestrode sagde ...

Hej Piger.

Jeg tænkte, om det kunne være muligt at lave noget lignende med indkøb af BB Couture lakker? Jeg nåede ikke at bestille hos NailMail tidligere på måneden, og jeg har forelsket mig i en del af deres ting.

Send en kommentar