tirsdag den 18. januar 2011

ELF - Innocent + graduering med svamp.


Den første neglelak fra ELF jeg har valgt at prøve er Innocent. Det er en creme lak i en lys brun/beige nuance. På billederne har jeg 2 lag på, og selvom jeg ikke troede på, at det kunne lade sig gøre efter det første lag hvor jeg kunne se neglen igennem, blev jeg overrasket over at det var muligt. Jeg havde regnet med 3 lag, da jeg gik i gang.

Innocent er det man kan kalde nude, en hudfarvet neglelak som nærmest ligner den på en mannequin. Der findes utallige nuancer nude lakker og det smarte er at finde den der passer en selv. Men uden at være samme farve som ens hud, for så ser det bare mærkeligt ud.

Og så fandt jeg mine svampe frem fra Søstrene Grene. Jeg fandt et billede af dem, så jeg kunne vise jer hvordan de ser ud. De koster 2-3 kroner stk alt efter størrelse. Det gode er at jeg kan bruge den samme til 2-3 farver uden at skulle skifte og når jeg er færdig så klipper jeg det af der er neglelak på og så kan de bruges igen.


Jeg har brugt en brun neglelak og min nye lilla shimmer lak fra Wet N Wild - Eggplant Frost. Først den brune og så den lilla. Til sidst har lagt et lag Seche Vite på (kan også købes hos Beverly Beaute).



Sussi

0 kommentarer:

Send en kommentar