mandag den 17. januar 2011

Zoya - Intimate

Gemt

Zoyas nyeste kollektion Intimate ser bare noget så lækker ud. Det er en kollektion med 6 creme og shimmer lakker i sarte men også stærke nuancer. De kan snart købes hos Beverly Beaute for £5.95, ca. 53 kroner. Fragten hos Beverly Beaute er £5 uanset hvor meget man køber.  Man kan selvfølgelig købe dem på Zoya's hjemmeside til $7, dog slipper man for told og den slags hvis man køber hos Beverly Beaute.


Jeg er vild med Gemma og Caitlin og håber jeg kan få råd til at købe dem begge. Jeg har i forvejen 3 lakker fra Zoya og er fuldt ud ttilfreds med dem.  Zoya har lavet en fin video med inspiration til farverne i deres nye kollektion.



Hvilke kan du lide?

Sussi

10 kommentarer:

Nanna sagde ...

Jeg synes Dove er flot :-)

Sara sagde ...

Hmm, synes da at de skriver at de bor i USA? Så kommer der vel told på? Eller har de også en europæisk side?

Ulla sagde ...

Jeg kan godt lide Dannii og Jules.

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Sara.. Der kommer ikke told på fra Beverly Beaute. Jeg har bestilt derfra mange gange :D

Sussi

Pretty Nails sagde ...

Jeg vil lige gøre opmærksom på at der både findes en amerikansk og en engelsk udgave af beverlybeaute, bare så man ikke ender med at bestille fra den forkerte og får told oveni sine varer -> http://uk.beverlybeaute.com/

:)

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Simnal.. Jeg må desværre fortælle dig at du tager fejl. Hvis du taster www.beverlybeaute.com kommer du også ind på den engelske side uk.beverlybeaute.com. Der findes ikke en amerikansk side. Og uanset hvilken af de to adresser du bruger kommer der ikke told på.

Det ville jeg bare lige gøre opmærksom på.

mvh Sussi

Kat sagde ...

Jeg har lige bestilt fra Beverly Beaute. Jeg blev forvirret, for priserne på hjemmesiden stod i £, men pakken blev sendt fra USA. Jeg var heldig, at de havde skrevet "gift" på toldsedlen og sat værdien til $5. Men man risikerer helt klart, at der kommer told på!

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Kat: Lad os lige understrege at der altså IKKE kommer told på. Sussi og jeg har bestilt derfra masser af gange, og der er aldrig kommet told på.

Mvh Maja

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Kat.. Som Maja skriver herover, så kommer der ikke told på. Netop fordi de skriver ALTID gift og value $5 på pakken.

Mvh Sussi

Anonym sagde ...

Jeg har været inde på beverlybeaute.com og kan ikke finde zoya neglelakkerne. Ved I hvor de ellers kan købes.

På forhånd tak.

Send en kommentar