onsdag den 12. januar 2011

Masse indkøb.. igen igen.

Så, har jeg haft fingrene omkring visa kortet igen. Jeg modtog i dag min pakke fra ELF men det var ikke nok så jeg smuttede en tur forbi H&M (for at købe lidt til den kommende baby pige), men endte med at have 3 neglelakker med hjem. Og så lige en Gosh lak til samlingen. Se med..


Smoky Brown, Mint Cream, Innocent

Desert Haze, Metal Madness, Mango Madness

Purple Pleaser, Fire Coral

Metal Madness: her kan man bedre se den fine holo glitter i lakken.

ELF er et meget billigt mærke (under 20 kroner stk), som dog kun kan købes på deres hjemmeside, men den er på dansk og priserne står i danske kroner. Der er hurtig levering (har selv begge gange fået efter 3-4 dage, dog 7-14 dage ifølge hjemmesiden) og stort udvalg af andet makeup. Som der står herover er lakkerne 3-fri og betyder at de førhen farlige stoffer i lakkerne er fjernet. Det gælder andre mærker som OPI, Essie osv. Det er efterhånden få mærker der ikke er 3-fri. Du kan købe dine ELF lakker på deres hjemmeside.

For noget tid siden ændrede H&M deres design på neglelakflaskerne og disse er de første jeg har købt med det nye design. Jeg synes sjovt nok de ligner ELF flaskerne en del. De er bare lidt bredere. Her er mine indkøb.

Hunt Me Down

No Mambo Jambo

Moody Model

Til aller sidst har jeg en lækker Gosh lak at vise jer. Den er eftersigende udgået ikke udgået. Jeg fandt 3 i en butik og købte 2 (en ekstra til Maja). Det er den super nice Holographic lak.


Jeg glæder mig til at vise jer prøver af alle disse lakker. Og fredag har jeg måske en video til jer, hvis jeg kan få det til at virke :D

Sussi

15 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvad mener du med at Gosh Holographic er udgået? :O kan man ikke få den mere?

MichellesModeslam sagde ...

Ej hvor bliver jeg ked af hvis man ikke kan få den gosh lak længere! :O

//michellesmodeslam.blogspot.com

Anne Louise sagde ...

uuh, har selv netop bestilt mint cream, desert haze, purple pleaser og 3 styks mere - glæder mig da endnu mere nu. :-)
hvordan er de i kvaliteten, og hvordan er de at lægge?

Anonym sagde ...

Orh jeg vil rigtig gerne bestille nogle af disse elf lakker, totalt billig plus at de ikke har de farlige stoffer i sig.

Og til at GOSH holigraphic er udgået: damn, jeg vil så gerne have en af dem, de er så fantastiske flotte at det er helt utroligt!

Anonym sagde ...

Uh, jeg har også lige købt holoen. Den er så lækker. Det er min første holo og jeg er rigitg imoponeret over den! :D

Og den dér Hunt me down er godt nok flot. Vildt lækker farve!

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Jeg læste på en trendsales auktion at den var udgået, men ekspedienten i Estetique mente ikke at det var rigtigt, så jeg håber heller ikke at den er udgået..

Ang. ELF lakkerne så har jeg kun pakket dem ud, ikke prøvet dem endnu. Jeg har nogle gamle nogle, men det siges at de nye skulle være forbedrede. Men til prisen, så vil jeg være glad hvis de bare er til at påføre :D

Sussi

Frk. Fine sagde ...

Hej, hvad koster det i porto at bestille elf lakker hos dem?

/StineN

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Stine.. Jeg bestilte da de havde gratis fragt i sidste uge, men du kan se total beløb inden du betaler.

Sussi

MichellesModeslam sagde ...

Fragten hos e.l.f er på 30 kr. mener jeg :-)

Frk. Fine sagde ...

Okay, tak :)

Anne Louise sagde ...

du skriver at leveringtiden er 3-4 dage, men de skriver selv at fra forsendelsesdatoen vil der gå 7-14 dage. de forstår jeg ikke helt?

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Anne Louise .. Jeg skrev 3-4 dage fordi jeg selv har modtaget mine neglelakker efter 3-4 dage, begge gange jeg har bestilt derfra. Men det er vel kun godt, at de evt kommer før de det de selv skriver.

Jeg kan jo ikke garantere at de også kommer så hurtigt ved andre bestillinger, men det er min oplevelse at det går hurtigere end de selv mener. :D

Sussi

Rullegardinia sagde ...

ELF lakkerne er super - dog er der nogle af dem der ikke dækker helt, før efter 4 lag, men det kommer jo også an på hvor tykke lag man lægger.
Jeg har lige eksperimenteret lidt med mint cream lakken, og den kan klart anbefales. Den er super fin når den kommer på. Dog lavede jeg en lille fejl ved at lade lakken tørre lidt for meget (eller lidt for lidt?) mellem hvert lag, så jeg kom til at trække noget af lakken af igen, når jeg lagde et nyt lag.
Jeg købte 8 neglelakke til 110 kroner, og har indtil videre prøvet 3 af dem - og jeg er godt tilfreds!

Anonym sagde ...

Gosh-lacket, fanns den att få tag på? Vart kan man köpa det? Vill ha! :)

Anonym sagde ...

Juste, en sak till! Vad kostade Gosh-lacket? :)

Send en kommentar