mandag den 24. januar 2011

Sephora by OPI - Metro Chic



Dagens neglelak er købt i Sephora i New York. Der findes Sephora butikker i mange lande efterhånden, dog ikke i Danmark.I New York ligger de nærmest, som Starbucks på hvert gade hjørne. Åh jeg savner New York. Nå, men lakken er en creme lak i farven taupe. Det er en grå/brun farve med en smule rød/orange i. Ja det er super svært at beskrive denne farve. Jeg kan vise jer et billede af min H&M lak Miss Stone Heart, der kan man se at der er orange i, selvom det er en grå neglelak. Sygt ik?

På billederne har jeg 2 lag på. Den var en smule tynd, så den løb på neglen hvis ikke jeg fik dryppet penslen af. Hvis jeg havde haft tålmodighed havde jeg nok valgt 3 tynde lag i stedet.



Mens min bærbare startede op fandt jeg lige min nail art pen fra Inglot og tegnede striber på langs af neglen og tilføjede et par prikker med mit dotting tool. Synes faktisk det blev meget pænt.

Sussi

3 kommentarer:

Jette Fromm sagde ...

Rigtig flot lak :) Sephora er et af de mærker, der er svært at få fingrene i for os danskere, det er lidt en skam! Håber der kommer en butik i DK, eller om ikke andet (måske endda bedre) en dansk webshop :)

Anonym sagde ...

Der kommer en Sephora forretning i KBH i starten af 2012 :)

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

uh lækkert!

Sussi

Send en kommentar