mandag den 24. januar 2011

Sig det med prikker....








Dagens manicure er meget simpel, men jeg synes at den er rigtig flot her i den mørke vintertid. Når det er vinter kan jeg godt lide at sætte lidt mere farve eller dekoration på neglene. Så bliver man også i lidt mere festligt humør. Designet er inspireret af en pude, jeg fik i julegave af min kærestes forældre.
Først har jeg lagt to lag af OPI Paint My Moji-Toes Red!, bagefter har jeg lavet nogle prikker i forskellig størrelse på neglene, så det ser lidt tilfældigt ud (hvilket det overhovedet ikke er). 
Jeg har brugt Inglot 701 (hvid), Inglot nail art pen i sort, China Glaze GR8 (holo guld) og Awaken (metallisk sølv).
Prikkerne har jeg lavet med min pensel, men man kan sagtens bruge et dotting tool i stedet. Det giver nok nogle lidt flottere og præcise prikker ;)
Jeg vil mene, at det her har en sværhedsgrad på 1½ ud af 5. Så det er bare at komme igang. 
Jeg regner med at lave den samme manicure engang i foråret med pastelfarver.

- Maja

4 kommentarer:

D sagde ...

Super fed blog I har! Den er anderledes, hvilket fangede min interesse med det samme. ;)

/Ditte.

http://appias.blogspot.com/

Jette Fromm sagde ...

Rigtig sødt og enkelt design :) Farverne passer rigtig godt sammen.

Amanda Sand sagde ...

Virkelig fedt design :)
og jeg kan godt lide det at prikkerne ikke er lavet med et dotting tool :) så ser de lidt mere messy ud, og det er ret så fedt :)

http://amandasandcinternational.blogspot.com/
http://asc-styleflavors.blogspot.com/

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Ditte: Tak, vi er heller ikke så meget til at være mainstream. ;)

Jette: Tak skal du have :) Jeg er også ret glad for designet.

Amanda: Tak skal du have :)

Mvh Maja

Send en kommentar