torsdag den 20. januar 2011

Wet n Wild - Through the grapevine

Efter Maja roste sine nye Wet n Wild lakker til skyerne, måtte jeg lige et smut forbi Føtex's makeup afdeling for at kigge på sagerne. Jeg fandt et par stykker som jeg ville prøve og i dag er det Through the grapevine. Det er en creme lak, som er lidt svær at fotografere. (er på udkig efter en lampe som kan gøre mit liv lidt nemmere).

Jeg er super duper oppe og ringe over penslen. Den er afrundet og gør det meget nemmere at få neglelakken til at følge neglens naturlige kurve ved roden. Men men men.. efter et kig i de 2 andre flasker fandt jeg ud af at det kun er denne runde flaske og ikke de aflange som har denne pensel. Faktisk måtte jeg i gang med saksen for at trimme penslerne i de andre lakker.. øv. Men det handler om denne lak og her er et par billeder af den. Den virker som gammelrosa agtig, men i virkeligheden er den mere fuchsia.


Det er sindsygt så meget forskel der er når man tager et billede med og et uden blitz. Billederne herover er uden blitz. Jeg købte en buksedragt til min niece i dag med nogle fine print på, som jeg prøvede at fortolke lidt. Jeg er ikke den store kunstner som Maja, men se lige hvordan farven ser ud med blitz. Det er helt utroligt. Den rigtige er en mellemting..



 Det er vist det man kalder fri fortolkning :D
Sussi

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Lækker farve..Den må jeg have fat i:D

Hvor er jeg dog blevet glad for at i er begyndt at blogge så mange gange om ugen..Keep up the good work((-:

Malene Griebel Skaue sagde ...

wow en lækker blog i har. Jeg elsker selv neglelak :)

- er blevet fastlæser hos jer
- tjek min ud
www.modederblogger.com

//Malene

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Anonym.. Ja det er faktisk også ret befriende at have tiden nu når jeg er gået på barsel. Især en dag som idag hvor solen er fremme :D

Malene.. tak :D

mvh Sussi

Send en kommentar