mandag den 14. februar 2011

China Glaze Entourage og Sour Apple







Først vil jeg starte med at komme med en undskyldning. Jeg vil gerne undskylde, at jeg ikke har været særlig god til at opdatere på bloggen. Sussi har heldigvis været super til at holde den igang, og hun har opdateret en masse. Jeg har været en del syg og mine negle er flækket allesammen :( 
Jeg håber på, at få mere tid og overskud til at opdatere i den nærmeste fremtid.

Men før de alle neglene knækkede, lavede jeg denne manicure, som I får at se i dag. 
Først har jeg lagt 2 lag Entourage fra China Glaze. Det er en rigtig lys forårs-grøn lak, så den passede rigtig fint som base for min glitter lak (også fra China Glaze) Sour Apple. Jeg har lagt et enkelt lag glitterlak oven på min basis manicure. Det gav en rigtig fin effekt, og det er en nem måde at gøre sin manicure lidt mere speciel.

En negativ ting ved den grønne lak var, at den har smittet af på mine negle og gjort dem gule. Sådan kan det gå når man glemmer base coat en enkelt gang - DUMT.

- Maja

3 kommentarer:

Jette Fromm sagde ...

OMG, Sour Apple ser så smuk ud på første billede <3 Vildt god farvekombination du har lavet :)

Godt at se dig tilbage på bloggen igen ;)

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Tak tak :) Jeg er også helt vild med farven. Den er rigtig forårsagtig :)

Mvh Maja

Anonym sagde ...

F**ck den er nice :) :)
ved du hvor at man kan købe china glaze´s poolside collection i Danmark?? :)
Håber at du vil hjælpe mig :)

Send en kommentar