mandag den 14. februar 2011

INFO til dem som har købt fra Transdesign gennem os

Det er stadig muligt at lave en aftale om at komme og hente sine neglelakker, så man slipper for at betale porto for at få dem sendt.

De kan enten afhentes i Århus eller i København. Det er fx muligt at hente dem i dag i København (efter 17), hvis det er noget du har lyst til, så send mig lige en mail, ellers aftaler vi bare en anden dag. Adressen sender jeg til jer over mail :)

Jeg kan kontaktes på:

Kontakt@neglenymfer.dk
Maja@neglenymfer.dk

I bestemmer selv hvilken mail I skriver på.
Jeg vil meget gerne bede alle, som har bestilt gennem os, om at skrive en mail, om ikke andet så for at give besked om, at de gerne vil have sendt lakkerne med posten. Jeg ser frem til at høre fra jer :)

Og tak for jeres søde kommentarer om min ene kat, det kan være der kommer flere billeder i fremtiden.

- Maja

1 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej, jeg ville bare give jer en hjemmeside hvor man kan købe fimo skiver, har selv brugt den. Den hedder starnails.dk og så ville jeg også spørge hvad vand man skal bruge når man laver det der mønster, mit gik nemlig ikke for godt og det var helt normalt vand, håber i gider svare :D

Send en kommentar