fredag den 25. februar 2011

Essie batttle: Nice is Nice vs. Lilacism


 Essie - Nice is Nice er fra den nyeste kollektion fra i år. Det er en meget fin pastel lilla. Den ser nærmest hvid ud på billederne, men den har masser af farve i virkeligheden. Jeg sad med min flaske med Essie - Lilacism og synes at de så næsten identiske ud, så jeg ville lige teste dem ved siden af hinanden.


På billederne herover har jeg 2 lag Essie Nice is Nice. Det sidste er taget i skygge.


Mini flaskerne : Essie Nice is Nice til venstre og Essie Lilacism. 



Pegefinger og ringfinger: Lilacism - Langefinger og lillefinger: Nice is Nice

Selvom begge er lilla nuancer, ser Lilacism en anelse koldere ud. Den har en smule mere blå undertone. Så de er ikke helt ens, men ville nok ikke kunne se forskel på dem hvis jeg kun havde den ene på.

Lilacism - Nice is Nice

Sussi

0 kommentarer:

Send en kommentar