onsdag den 16. februar 2011

Inspireret af Lady Gaga og Deborah Lippmann

Nu har Lady Gaga og Deborah Lippmann samarbejdet igen om en neglelak. Denne gang en æggeblomme gul lak, som skulle komplimentere Lady Gaga's outfit til Grammy uddelingen forleden. Lady Gaga bar et gul latex outfit og så disse vilde gule negle. Lakken hedder Yellow Brick Road og er endnu ikke til salg i butikkerne.


For at finde et billede af denne neglelak, Googlede jeg på imagesearch og der kom et ton af billeder frem med gule outfits, som Lady Gaga har båret. Det fik mig inspireret til at lave dagens indlæg. Jeg fandt et par billeder af hende og designede nogle negledesigns ud fra dem. Jeg synes selv at det var sjovt at prøve og skal helt klart gøre det igen.

Første billede og design:


H&M - being on the A list, Konad special neglelak i hvid og sort. + dotting tool

Andet billede og design:


Inglot nr 152, Essie - Lilacism, Sally Hansen - Diamond 05 og gule runde pailletter.

Tredie billede og design:





Misa - Paint your nails @ work, Essie - Matte about you, Isadora - Grafitti sort, New York Summer - Alpha Glitter

Det sidste var dog ikke gult, men synes at negledesignet kaldte på mig, da jeg så billedet fra hendes nyeste single Born this way.

Mit næste inspirations-negledesign-projekt bliver måske med sangerinden Björk. Synes at hun er meget speciel og inspirerer også en del til kunst, selvom hun ikke er aktuel lige pt.

Sussi

5 kommentarer:

Jette Fromm sagde ...

Elsker det første design, det er vildt smukt :) Er lidt spændt på at se swatches af den gule jelly, er bange for den skuffer lidt (vil nødig rende rundt med en tis-lignende gennemsigtig gul lak på neglene, haha!).

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Jette. haha ja. Jeg er lidt spændt på at se om den er sheer for så har jeg allerede en gul. Men den er mindre tisgul. Det er Zoya Pippa. Jeg fandt dog ud af at jeg havde 8 gule lakker, da jeg skulle finde nogle frem til dette indlæg.. sygt nok.

Sussi

Solensdanserinde sagde ...

Er helt vild med det første look, det ser virkelig sødt og friskt ud. Ligeså nogle negle jeg har lyst til lige nu :)

Anonym sagde ...

Hvor er det fedt - rigtig god ide!!
:) Louise

Anonym sagde ...

Shit, hvor er i gode til at lave negle!

Send en kommentar