mandag den 25. april 2011

Brudenegle del 1

Jeg skal giftes! Jeg har sagt "JA" til min kæreste og nu tænker jeg selvfølgelig på hvordan mine negle skal se ud. Da vi er ved at købe hus og pga Hannah vil vi giftes hurtigst muligt. Det bliver så d. 7. Maj, altså næste måned, om TO UGER! gisp. Ej det bliver et rådhus bryllup med den nærmeste familie og en reception bagefter. Og til næste år vil vi så holde en kæmpe fest. Lidt utraditionelt, eller meget, men sådan bliver det nu engang.



Men det betyder jo at der ikke er lang tid til at finde ud af hvordan mine negle skal se ud. Men til gengæld har jeg 2 dage hvor jeg skal have ordnet negle. Jeg regner dog med selv at style dem til rådhusbrylluppet og så gå all-in til den store fest.

Jeg er slet ikke i tvivl omkring hvad det ikke skal være. Det skal absolut ikke være fransk manicure!

Er du gift? Hvordan så dine negle ud? Eller ved du hvordan de skal se ud?

Sussi

8 kommentarer:

Gunilla sagde ...

Først og fremmest tillykke!!! ;)
Mht. selve neglene ha jeg ingen idé, men min mor havde bare helt neutrale negle med en gennemsigtig lak... Måske lidt kedeligt for en neglenymf som dig, men måske også fint nok? ;)
Held og lykke med det hele i hvert fald! :)
/Gunilla

Marie sagde ...

Hvad med den lyseblå lak fra Essies nye Wedding Collection, 'Borrowed and Blue'? Den er da helt fantastisk!

Sanne sagde ...

Jeg var rød brud i 1991:
http://gt-sanne.blogspot.com/2010/08/en-hyldest-til-s.html
Og dengang var det lange røde negle, der var sagen. Det er nok ikke det du går efter. Jeg ville lave noget pastelfarvet design med en masse rhinstene.

Anonym sagde ...

Mhm... Først og fremmest tillykke!:D.
Da jeg ikke er blevet gift og regner da stærkt med at vente (meget) lidt endnu, har jeg intet at fortælle om, men den 8/5 2011 skal jeg alligevel stå hvid 'brud'. Jeg skal konfirmeres og det selvfølgelig i hvid kjole. Hvis bryllupsnegle alligevel kommer ind som indlæg, hvad med fede ideer til konfirmation, nu da det er ved at være den tid?:D. - Tak fra Emilie for en fantastisk blog.

Felicia sagde ...

Haha, jeg ville sige det samme som Marie! :)
Sad og tænkte på det hele tiden. Den perfekte lyseblå og så kan det være dit "noget blåt" og navnet er bare for nuttet :)

Sisse-Sofie sagde ...

jeg ville lægge en sart blå med en gennemsigtig holosølv gradueret op mod toppen, og så "glitter in the air on the top.

Sanne sagde ...

Kristus, hvor sidder jeg her og føler mig ÆLDgammel, det er 32 år siden jeg blev konfirmeret. Men beviser det ikke bare at flotte negle ikke har nogen alder? :)

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Sanne.. :D Det er dog kun snart 19 år siden jeg blev konfirmeret hehe

Sussi

Send en kommentar