tirsdag den 26. april 2011

Color Club - Fashion Addict


Fashion Addict er en af de Color Club lakker, som er så tæt på holo himlen som muligt. Den er fra 2009 kollektionen Catwalk Queen. Jeg er lidt i tvivl om den er lilla eller lyserød, men den er i hvert fald smuk.

 Den er utrolig nem at påføre. Det er tit at holo lakker er svære at påføre. På billederne har jeg 2 lag på, men den dækker utrolig godt og man kunne nøjes med 1 lag. Jo flere lag man kommer på, jo mørkere bliver farven. 


I sollys er den imponerende smuk, men i skygge er den nu også pæn. Der har den et glasagtigt look. Holo'en bliver til sølv glimmer i stedet.

Hvad synes du om holo lakker?

Sussi

6 kommentarer:

Jette Fromm sagde ...

Jeg vil kalde det en varm lavendel :) Rigtig flot, og eftersom den dækker godt vil den garanteret hitte som stempel-lak :)

Holo lakker er noget af det fedeste her om foråret/sommeren, hvor de virkelig kommer til sin ret <3

Marie sagde ...

Den er super flot!
Jeg kan selv rigtigt godt lidt holo-lakker :) De er super lækre og giver lige lidt ekstra spræl i hverdagen - Og til fest selvfølgelig!

Sanne sagde ...

SUPER SUPER SUPER flot, MÅ eje, MÅ eje!
Men da den er så gammel er del komplet umulig at få fingre i. Vil du sælge, please please? :D

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Sanne, jeg har da lige købt min på transdesign, så de har godt nok fået udsolgt hurtigt efter.

De har den hos 8ty8beauty.com til 3 dollars
http://8ty8beauty.com/nail_polishes/color-club-a.htm

Sussi

konadgirl sagde ...

The first one is much more better than second, very nice color! :)

Sanne sagde ...

TAK for tippet, det må jeg lige kigge på.
Jeg har lige modtaget hele Starry Temptress serien fra Color Club, dvs. jeg troede jeg bestilte en æste med mini str. og så kommer der gudhjælpemig rigtige str., så nu har jeg da neglelak til hele sommeren. Det er en SUPERfed serie, med nogle krasse neonagtige farver med lidt sølvglimmer i og en glimmertopcoat. Jeg er vist generelt ret glad for Color Clubs kollektioner. :)

Send en kommentar