onsdag den 27. april 2011

China Glaze - Below Deck


Dagens neglelak er China Glaze's Below Deck, som er fra Anchors Away kollektionen fra foråret 2011. Den inkluderer lakker som, Pelican Gray, Sea Spray og First Mate. Jeg har testet Pelican Gray. Her er et billede af de andre lakker:


Below deck er en brun/lilla creme lak. Det er en meget svær farve at beskrive, men det siges at den skulle ligne den udgåede China Glaze neglelak Channelesque. Jeg fandt en side, som har testet og det er faktisk meget tæt på. Kig her. 
På billederne har jeg 1 lag på, så den er super dækkende. Den kunne nok godt have haft et enkelt lag på mere, men ville vise jer hvordan den så ud med kun 1 lag. Den var også super nem at påføre. China Glaze's pensler plejer også at være rigtig gode. Til allersidst vil jeg lige sige, at jeg synes det er en super fed farve og rigtig flatterende til min hudfarve. Det er klart en neglelak, der kommer i min favorit bunke.


P.s Jeg elsker mit nye hus, min have og min terrasse. Det er SÅ skønt, når man bare kan sidde ude og tage billeder og ikke skulle hæmge ud af vinduet på 4. sal for at få bare nogle ok billeder.

Sussi

0 kommentarer:

Send en kommentar