torsdag den 28. april 2011

Inglot nr 969 (eller 696?)


Dagens neglelak er denne pastelgrønne shimmer lak fra Inglot. Jeg var lidt i tvivl om det var 969 eller 696, men efter en tur på Google så jeg at ALU også havde skrevet 969, så det bliver 969! :P

Super flot farve, rigtig sommer farve. Jeg synes den virker en smule neon agtig, men det er den nok ikke. Det er måske fordi den er lidt pang i farven. Den er dog lidt besværlig at påføre pga penslen. Det er som om den lissom trækker lakken af igen når man påfører næste lag. Lakken er dog super lækker og den dækker ved 3 lag. Den ville sikkert have dækket ved 2 hvis penslen havde været bedre. 



Tip: Lakken skal være helt tør før man påfører næste lag, ellers kan den klumpe lidt. Den tørrer åbenbart langsommere end andre Inglot lakker. Kan jo bare lige være min der er lidt besværlig.


Sussi

3 kommentarer:

Sanne sagde ...

Jeg har blogget om min neglehyggeaften for mine kolleger: http://gt-sanne.blogspot.com/2011/04/kollega-hygge.html :)

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Sanne.. det er SÅ hyggeligt at lave den slags sammen. Jeg skal også hygge med Maja på lørdag. Det er lang tid siden vi har haft en "negledag"

Sussi

Jette Fromm sagde ...

Virkelig skøn farve, og masser af synlig shimmer <3

Send en kommentar