fredag den 8. april 2011

Claire's "Do not shake" neglelak

Da jeg var i New York sidste sommer købte jeg en masse neglelak med hjem og denne fra Claire's Cosmetics var en af dem. Jeg har ikke fået prøvet den endnu. Jeg gav Maja en med blå nuancer. Denne hedder Beacy Keen og er en sammensætning af 4 neon lakker med shimmer i. Jeg var lidt spændende på at se hvordan den ville se ud på neglene og om den kunne overleve flyturen hjem uden at blive rystet sammen.


Det sjove er at man kun aner den lilla neglelak, ellers virker det som en blanding af alle lakkerne for den ligner ikke kun 1 af de 4. Jeg synes det er en sjov måde at lave neglelak på, men jeg er ikke den store neon neglelak fan, så jeg tror desværre ikke at jeg får den brugt så meget. Jeg ved ikke hvor man kan købe dem online, men Claire's har også butikker i england :D Se evt www.claires.com

Sussi

1 kommentarer:

SM sagde ...

Farven er rigtig flot! :)

Send en kommentar