søndag den 10. april 2011

Color Club - Ms Socialite

Ms Socialite er fra Color Club's Rebel Debutante kollektion, som også indeholder lækre lakker som;

 Who are you wearing, Gossip column, High Society


Ms Socialite er en creme lak, der dækker ved 2 lag. og som alle andre af mine Color Club lakker, er kvaliteten super god, når man tænker på at den kun koster 2.5 dollar. Den var utrolig svær at fotografere. Jeg måtte tage 50 billeder før jeg fangede farven rigtigt.. og på billedet er den 99% rigtig. Den er lige en anelse lysere i virkeligheden. Jeg kan lige vise et billede af hvordan den så ud på næsten alle billederne jeg tog, så I kan se hvad jeg mener..

På dette billede er farven mere lilla, hvor den i virkeligheden er mere blomme farvet.

Jeg sad og kiggede rundt på youtube og fandt en der lavede blomster design på en meget nem måde og ville prøve det selv. Man kommer bare en prik på neglen med den tykke ende af sit dotting tool og trækker en streg fra midten og ud med den tynde ende. Vupti. Jeg prøvede så forskellige designs, men det er super nemt. Jeg elsker youtube når man skal have forklaret teknikker.


Igen kan man se den rigtige farve på billedet med blomsterne. Det er vildt så forskellig en neglelakfarve kan se ud i forskelligt lys. Crazy..

Sussi

0 kommentarer:

Send en kommentar