torsdag den 21. april 2011

Valentines Dag Som Blev Væk + En Surprise Fra Maja




Ja, jeg ved godt at det er sent, men jeg har endnu ikke vist jer min valentines manicure. Den er inspireret af en Iphone App - og ja, jeg har endelig fået mig sådan en fancy telefon - en som hedder Cut The Rope.
Først har jeg lagt en base af Essie Lapis Of Luxury, hvorefter jeg har tegnet nogle bølgede streger med China Glaze Peachy Keen, da de var nogenlunde tørre tegnede jeg røde streger på hver side af de orange streger, de er lavet med OPI Paint My Moji-Toes Red. Til sidst tegnede jeg hjerter på, også med China Glaze Peachy Keen.
Jeg har afsluttet med et lag seshe vite toplak. Designet er lavet med nogle nye pensler som jeg endelig har modtaget. Dem vil jeg lige lave et indlæg med her en af de nærmeste dage.


Det var et design jeg lavede tilbage i februar. Der er sket en del siden jeg sidst har opdateret bloggen. Først og fremmest er jeg meget taknemmelig for, at Sussi har sørget for at opdatere og holde jer underholdt på bloggen. Jeg har slet ikke haft overskud til at lave noget som helst, og især ikke neglelak.
Men det er der en rigtig god grund til........... Jeg kan nemlig med glæde meddele at der kommer endnu en Neglenymfe-baby, denne gang til oktober. Jeg er nemlig GRAVID. :)
Jeg er rigtig spændt og glæder mig meget. Desværre har jeg været ramt af altoverskyggende kvalme og har fået for lavt blodtryk, så jeg ikke rigtig har kunnet lavet andet end at sove.

Jeg synes, at I skulle vide det, og også være klar over at min energi er på vej tilbage. Jeg har lavet et rigtig fint design idag, som jeg glæder mig til at vise jer imorgen.

- Maja

9 kommentarer:

Jette Fromm sagde ...

Velkommen tilbage, og et kæmpe tillykke! :) Hvor er det vildt!

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Uuuh det har været svært at holde det hemmeligt. Jeg glæder mig SÅ meget til at der kommer et lille nyt menneske til verden. Og så er jeg bareglad for at du har fået det bedre. Det har været en hård omgang og jeg håber du får det bedre dag for dag.

Glæder mig til at møde den lille ny og have lidt barsel sammen med dig. Knus

Sussi

Ps. Og så er det også nogle fine negle.

SM sagde ...

Tillykke! :)

Solensdanserinde sagde ...

Tillykke =)

MichellesModeslam sagde ...

Stort tillykke!!!

Unknown sagde ...

Stort tillykke med maven :)

Marie sagde ...

Tillykke, Maja :)

Simone sagde ...

Tillykke. :)

Sanne sagde ...

Åhr, tillykke - hun har ligefrem smittet dig! :)

Send en kommentar