onsdag den 20. april 2011

China Glaze - Grape Pop + Viva La diva sammenligning.

Grape Pop er fra China Glaze's forårs kollektion 2010, men jeg har først købt den her sidste gang vi fik hjem fra USA. Jeg tror at over halvdelen af de lakker jeg købte var lilla nuancer. Denne lak er en creme lak med en tendens til at have en jelly konsistens. Den dækker dog fint og helt ved 1-2 lag. Jeg synes det er en fantastisk smuk lilla nuance. Man kan se i flasken at den har en blå tone, når den har stået lidt. Som de fleste af China Glaze's pensler, så er denne også god, men pga selve lakken, måtte jeg tørre den af en ekstra gang på kanten ellers løb den lidt. Lakken er vist uden overlak. På trods af det skinner den jo flot.



Da jeg sad og rodede rundt i min flyttekasse for at finde neglelak jeg ikke havde testet, faldt jeg over Viva la Diva nr 107. Den blev lige stillet op ved siden af Grape Pop til sammenligning og mon ikke om de var ens. Jo da, så den kom også lige med ud på terrassen til fotografering.

Jeg har Viva la Diva 107 på ring- og langefinger. Jeg synes ikke man kan se forskel. Men i flasken kan man se at Grape Pop har en blå base.


Sussi

0 kommentarer:

Send en kommentar