tirsdag den 3. maj 2011

American Apparel - Mount Royal


American Apparel er et amerikansk mærke, som laver tøj, sko, accessories mm. De har en europæisk hjemmeside, hvor man slipper for den grimme told, yay! Jeg købte den, da jeg var i New York i sommers. Der ligger næsten en American Apparel butik på hver gade. Ej måske ikke, men der ligger 16 alene på Manhattan.


Mount Royal er en støvet mørkeblå creme lak, med en überskøn  finish. Neglelakken har en super lækker konsistens og er SÅ nem at påføre. Det hjælper måske også, at penslen er nem at føre. Jeg er helt vild med denne farve. Jeg har ikke andre, der har det der støvede look. "muted" kan man kalde det måske.. dunno. Synes tit det er svært at finde danske ord der beskriver godt nok. Der findes et utal af ord på engelsk, men nu skriver vi jo på dansk :D

Lige et sidste billede:

 
Eller 2:


Jeg sad lige og kiggede på, hvad der ellers var af lækre lakker fra American Apparel. Kunne især godt tænke mig:

Cameo Blue

Dynasty
Factory Grey


MacArthur Park

Mums

Og.. som nogle af jer måske har bemærket, så har vi fået en lille afstemning omkring vores læseres alder. Det er fordi vi er lidt nysgerrige og så vi kan lave indlæg til de aldersgrupper der besøger vores side. Det kom bag på os, at der er SÅ mange helt unge der læser den, så vi vil naturligvis prøve at lave noget til dem også. Der var en der foreslog konfirmationsnegle, som jeg synes er en rigtig god ide. Så hvis du sidder med et emne, som du synes kunne være en god ide til vores blog, så skriv endelig til os på mail: kontakt@neglenymfer.dk

Sussi

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hey, angående "tema'er" så synes jeg det ville være fedt med translokationsnegle .. :-)
Super blog!

Mathilde sagde ...

Lyder godt med de konfirmationsnegle er helt blank :)

Send en kommentar