mandag den 2. maj 2011

Matas Mandag - Depend Cracked Effekt


Dagens neglelak er Depend Cracked Effekt nr 5000, men lad os kalde den "hvid". Under den har jeg H&M Moody Model, og det var meningen at jeg også skulle have skrevet et indlæg om den, men jeg glemte at tage billeder af neglene inden jeg kom den hvide ovenpå, så den må I have til gode.

Som med alle andre krakelerings lakker, skal man være hurtig, da de tørrer hurtigt. Dog synes jeg at denne tørrede ekstra hurtigt. Jeg synes ligefrem at lakken tørrede på selve penslen og nede i flasken. Se her:
















Den klumpede lidt, men det er nok fordi den tørrer så hurtigt. Jeg vil ikke anbefale at sidde ude i solen når man påfører den og lad neglelakken under tørre helt inden man kommer Cracked Effekt på. Kom evt. toplak på imellem.

(denne neglelak er sendt til os til test)

Sussi

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kan man købe den i alla matas butiker?

Mathilde sagde ...

Dette har ikke så meget med dette indlæg at gøre, men kan man stadig købe Gosh hololak?

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Anna.. Jeg ved ikke om de har dem i alle Matas forretninger endnu. De har først fået dem i min Matas.

Tulle.. Ifølge Gosh er den udgået, men det kan være du er heldig at finde den et sted.

Sussi

Anonym sagde ...

jeg har lige været ude og købe en i dag, er blevet vildt inspireret af jeres blok så har lige været ude og købe 7 forskellige negle lakke (som om jeg ikke havde nok i forvejen). men syntes det kræver lidt øvelse at ligge den på da det tager ca 10 sek og så den tør. så det skal gøres i en fart men er ellers meget glad for resultatet.

Send en kommentar