mandag den 9. maj 2011

China Glaze - Crackle Metals


Her er så 5 nye Crackle lakker fra China Glaze. Denne gang i metallisk look. Jeg fik ikke købt nogle af de andre, men kunne måske lokkes til at købe et par af disse. Måske den sølvfarvede, den lilla og den tyrkise.Jeg har dog snart alt alt alt for mange crackle lakker. Synes ikke jeg får dem brugt så meget som jeg ville.

Tarnished Gold - Guld Crackle
Cracked Medallion - Bronze Crackle
Platinum Pieces - Silver Crackle
Latticed Lilac - Lys lilla Crackle
Haute Metal - Lyserød Crackle
Oxidized Aqua - Tyrkis Crackle
 Sussi

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

hvad koster de og hvor kan jeg købe dem :D
er vilde med de farver i har lagt ud med dem
selvom jeg aldrig har hørt om China glaze

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

De er vist ikke kommet i butikkerne endnu. SIger til når jeg ser dem :D

Sussi

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

De kommer på Transdesign.com i juni :D

Sussi

Anonym sagde ...

yay!

Anonym sagde ...

I Esthetique har de crackle-neglelak fra Depend, for ca. kr. 35,- - 40,-

Anonym sagde ...

Du kan også finde en masse forskellige på trendsales.dk
-hvis du bare skriver 'crackle neglelak'
i søgefeltet, det var der jeg fandt mine:)
-Det ser bare super fedt ud! ^_^

Send en kommentar