lørdag den 14. maj 2011

Undskyld manglen på indlæg, men..

der har været og er stadig problemer med Blogger.com. Nogle af vores indlæg og opdateringer har været væk. Nogle har måske bemærket at deres kommentarer er slettet. Vi håber at vi får alt tilbage igen som det var.

Men nu til dagens look. I dag har jeg lavet nogle forårs negle med lidt sjov på. Det var min husbond der foreslog at jeg brugte en grøn baggrund til min panda og mig selv der tilføjede de gule prikker :D


Jeg har 2 lag Essie - Pretty Edgy på. Prikkerne er lavet med Isadora - Mellow Yellow. Pandaen er lavet med min hvide og sorte Konad lak. Jeg har brugt mit dotting tool både til prikkerne og til pandaen. Jeg har lavet en kikset skitse over hvordan jeg lavede pandaen. Der må gerne grines..





Der var også en der spurgte om hvordan vores højre hånd ser ud nu når vi altid viser den venstre på billederne, så jeg tog et billede af min højre hånd :D Kønt er det altså ikke!! Det er mine negle fra brylluppet og de er fyldt med vat fra når jeg tager lak af på den anden hånd. Tja, sådan ser de tit ud :D


Sussi

Husk at se Melodi Grand Prix! Det starter om 3 minutter!

6 kommentarer:

Sarahlouise1986 sagde ...

love this!

/Hugs

Anonym sagde ...

Ej, jeg kan vildt godt li' den der (panda) guide. Dem skal i da begynde at lave noget mere når i viser negle designs:)
Hvilket program er det i øvrigt lavet i?

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Thx :D

Det er lavet i Photoshop :D

Sussi

Anonym sagde ...

Super sødt!!

Æv! Er lillefingeren gået i stykker? ): Det ligner den har fået et "klem" med en finger så den er blevet trykket op, hvis du forstår. Ærgerligt.. )-:

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Ja, jeg ramte den desværre lige inden toplakken var helt tør. Men det kommer jo af igen med det samme når jeg laver tests :D

Sussi

Sanne sagde ...

Jeg har også et par gange spurgt til jeres højre hånd, når I laver de der superflotte tegneserier på venstre. Hvad med nogle idéer til hvad man kan gøre der. Noget der er nemt, men som matcher.

Send en kommentar